אופים עוגת שוקולד טעימה ובריאה

עוגת השוקולד היא אחת העוגות המוכרות והטעימות ביותר. עוגה זו מצליחה להרגיע ילד שבוכה, לגרום לכל מבוגר לחייך ולהמתיק את זמנם של אנשים רבים בזמן הפנאי. עוגת השוקולד היא העוגה הרשמית של רוב הילדים גם כאשר הם הופכים למבוגרים. במאמר זה נסביר מה  הן האפשרויות השוקולדיות שלכם בתום ארוחה מהנה.

טרי וטעים – הטעם הטבעי

קפוא, משומר ומעובד הינן שלושת המילים שמצליחות לתאר מה לא צריך להיות בארוחה אותה אתם מכינים ובקינוחים אותם אתם אופים או קונים. נכון להיום (ויותר מאי פעם) אנשים מקדישים תשומת לב למצרכי המזון  השונים שמרכיבים את הארוחה שלהם. הסיבה לכך היא שהם מעוניינים לשמור על בריאותם וכמובן מעוניינים  בטעם הטבעי של המזונות ולא בטעם לוואי ומראה ויזואלי מרשים בלבד. כיוון שרוב מרכיבי המזון הקיימים בסופרמרקטים השונים עוברים תהליך של הקפאה והפשרה ומשום שהמחירים של המזונות האורגניים יקרים, כל אחד צריך לבחור בדרך הנכונה לו. אם מדובר על פשרה או על הוצאה תקציבית גדולה יותר מדי חודש. אם אתם לא מוכנים להתפשר על איכות המזון אך העניין התקציבי קצת בעייתי לכם, בוודאי תשמחו לקרוא שכיום יש פתרון בדמוי שוק איכרים.

המרכיבים שמרכיבים את הקינוח

אין זה משנה אם מדובר על ארוחה או על קינוחים אותם אתם מעוניינים להכין. כל אחד צריך לבחור האם הוא מעוניין לקנות עוגה או שהוא מעוניין להיכנס אל אחד מאתרי הקינוחים באינטרנט ולבחור את המתכון לאותו קינוח אותה הוא או היא מעוניינים להכין. אם בחרתם להכין את הקינוח בעצמכם, בוודאי תגלו מהר מאוד שיש לכם אפשרות לקנות מזונות טבעיים ולהכין את אותה עוגה בה אתם מעוניינים בעצמכם. דוגמא לכך היא עוגת שוקולד בננה שמצריכה 3 בננות טריות וריחניות, סוכר חום, פולי קקאו טחונים, קינמון, ביצים, מלח, שוקולד ועוד מספר מרכיבים טבעיים, כמו למשל שמן, קמח וכו'. דבר זה תקף גם לגבי עוגת קינמון שוקולד, טארט שוקולד, בראוניז ועוד. כל שאתם צריכים לעשות הוא לבדוק היכן מוקם שוק האיכרים בקרבת מקום מגורכם ובהתאם לקנות מוצרים טריים ואיכותיים במחירים שאינם גבוהים (וזאת ביחס לסופרמרקטים ולחנות הירקן). כיוון שמדובר על ירקות, פירות ומוצרים נוספים אותם החקלאים מגדלים ומוכרים בשוק, יש פחות עמלות תיווך, המחיר נמוך יותר והמוצרים הכי טריים שיש.

כעת, כל שנותר לעשות הוא להיכנס אל אתר האינטרנט שמציג בפניכם קינוחי שוקולד עסיסיים, לבחור את אותו מתכון של עוגת השוקולד אותה אתם כל כך אוהבים, לקנות את המצרכים בשוק האיכרים וליהנות מכל ביס. בתיאבון.

כתיבת תגובה