אסאדו – כשהבשר הופך לבלתי נשכח

אם יש בכם אהבה גדולה לבשר ואם שיטות צליית בשר ממעמקי המטבח הדרום אמריקני מציתות את דמיונכם, אתם מוזמנים להכיר את אסאדו – שיטת צליית בשר ייחודית המניבה בשר בטעם, במרקם ובניחוח שטרם פגשתם.

מהו אסאדו?

כאחת משיטות צליית הבשר הפופולאריות ביותר בעולם כיום, אסאדו מורכבת ממספר מרכיבים שהופכים אותה למנצחת בכל קנה מידה. המרחק הנכון בין האש לבשר, טמפרטורת הצלייה הספציפית הנדרשת ומשך הצלייה הממושך חוברים יחד למתכון קסום שהוא אגדה ומניבים חוויית בשר מסעירה שלא תשכחו.

לאילו אירועים מתאים קייטרינג אסאדו?

אסאדו קייטרינג לאירועים קטנים, לחתונות, לאירועים עסקיים ולאירועים ביתיים בכל סדר גודל הוא המענה האולטימטיבי למי שמעוניין להפיק אירוע יוקרתי ובלתי נשכח. בשונה מכל שירות קייטרינג אחר, שירותי קייטרינג אסאדו תורמים רבות גם לאווירה באירוע, וזאת, מכיוון שדוכן האסאדו מוצב במרכז האירוע, מדיף ניחוחות כובשים, משלהב את הרוחות, מלכד סביבו את האורחים בציפייה דרוכה והופך את הבשר ללב האירוע. לאחר הליך צלייה ממושך וסבלני, כשמתחם האירועים אפוף ניחוחות חלומיים והקהל כולו ממתין בדריכות לתוצר הסופי, פורס מומחה האסאדו את נתחי הבשר למנות אישיות מפנקות ומגיש לכל אורח ואורח את הנתח המועדף עליו. לצד סלטים טריים ועשירים מהבר הסמוך, הופכת מנת האסאדו האישית של כל אורח לחלום קסום ובלתי נשכח הצורב את האירוע בתודעתם של האורחים כאירוע מכונן, חוויתי, יוצא דופן ויוקרתי במיוחד שאותו לא ימהרו לשכוח.

על מה חשוב לתת את הדעת בהזמנת שירותי קייטרינג אסאדו?

בחרתם לשדרג את האירוע שלכם ולהפוך אותו לחוויה בלתי נשכחת באמצעות שירותי קייטרינג אסאדו? מזל טוב! אבל, חשוב לשים לב, כי חובה לחפש ספק שירותים מקצועי, מיומן ואמין שמאחוריו ניסיון רב באירועים מכל הסוגים ובייחוד באירועים דומים לאירוע שלכם, אשר מקפיד ללא פשרות על עמידה מלאה בלוח הזמנים ועל יישום אופטימלי של כל סעיפי ההסכם בינו לבין הלקוח. נקודה נוספת שכדאי לבדוק אותה היא רמת השירות של צוות הקייטרינג המתפקד באירוע. לא משנה אם מדובר באירוע גדול בו יישלח אליכם צוות גרילמנים מורחב או באירוע מצומצם בו תזדקקו לגרילמן אחד – רמת השירות, האדיבות והידידותיות של מומחי האסאדו יעשו את ההבדל הגדול בחוויה בשטח.

אסאדו – פרנסה שהיא חוויה

אם אתם מחפשים את עתידכם התעסוקתי באפיק הכנסה שיש בו אקשן בלתי נגמר, התרגשות בלתי פוסקת, גיוון במינונים גבוהים ומפגש רצוף עם קהלים מכל קצות הקשת, עבודה כגרילמן המופקד על דוכן האסאדו באירועים מכל הסוגים תהלום אתכם בהחלט ותאפשר לכם ליהנות מכל רגע בעבודה. כמו כן, אם אתם חובבי בשר מושבעים ומחפשים הכנסה צדדית נוספת, תוכלו בהחלט לחשוב על עבודה כמומחי אסאדו בשעות הפנאי שלכם, כשאתם מככבים בכל ערב מחדש בלב האירוע, זוכים לתשומת לב בלתי פוסקת מצד הקהל ומעניקים לאירוע טאצ' אישי משלכם.

כתיבת תגובה