כיצד להקפיד על תזונה נכונה לילדים

אין הורה שלא נאלץ להתמודדות מאתגרת מול ילדיו בכל הנוגע לאוכל. ילדים יודעים איזה אוכל הם אוהבים יותר ואיזה אוכל הם אוהבים פחות. יש ילדים המתעקשים בכל תוקף שלא לנסות אפילו לטעום סוגי מזון מסוימים, ומרבים לבקש רק מזונות עתירי סוכרים. לפיכך הזנת ילדים מצריכה גם ידע בתזונת ילדים נכונה וגם יכולת יישום של הידע הזה ביצירת ארוחות שהילדים יסכימו לאכול. חברות המספקות קייטרינג לגני ילדים בקיאות ברזי תפריט מאוזן לילדים, ויודעים כיצד להגיש את המזון באופן שיגדיל את נכונות הילדים לטעום ולאכול אותו.

תפריט ילדים – מה עליו לכלול?

ילדים נמצאים שעות רבות במסגרות החינוכיות, גנים, צהרונים ובתי ספר. עובדה זו מחייבת מתן תשומת לב מוגברת לנושא האוכל, וחשוב להקפיד ולוודא כי הם אכן מקבלים ארוחות מאוזנות כאשר הם שוהים מחוץ לבית. תפריט ילדים חייב להיות מאוזן, לכלול שימוש ברכיבים טבעיים, לכלול מזון טרי, ולכלול את כלל הרכיבים התזונתיים. המנות המוגשות במסגרת קייטרינג לגני ילדים צריכות לכלול בתוכן חלבונים, פחמימות, ירקות, ופירות.

גיוון מנות

בכדי לבחון את איכות הקייטרינג המוגש בגן הילדים, חשוב לבדוק את רמת גיוון המנות בו. ילדים מעדיפים שלא לאכול בכל יום את אותו מזון, בדומה למבוגרים. קייטרינג אשר מתמחה ביצירת ארוחות עבור גני ילדים צריך ליצור מגוון רחב של מנות, כך שהילדים יוכלו ליהנות מעת לעת ממנות חדשות. כמובן שגיוון זה אינו בסתירה לכך שכל מנה צריכה להיות מאוזנת, ולכלול את כלל הרכיבים התזונתיים.

 הגשה אסתטית

אחד האלמנטים המשפיעים מאוד על נכונותם של הילדים לאכול הוא האופן שבו נראות המנות, ואופן הגשתן. חברות קייטרינג לילדים מקפידות גם על נושא זה, והן דואגות שכל ילד יקבל במגשית אישית, אסתטית ומסודרת את מנת האוכל שלו.

התאמה לצרכי הגן

חשוב לבחור חברת קייטרינג אשר כוללת בתהליך עבודתה מול הגן התאמה מושלמת לצרכיו. בין אם מדובר בגן אשר חלק מהילדים השוהים בו זקוקים למזון המבוסס על צרכים מיוחדים (רגישויות או אלרגיות לצרכי מזון) ובין אם מדובר על גן בו כלל הילדים יכולים לאכול מגוון רחב של סוגי מזונות.

לפרטים נוספים אתם מוזמנים לבקר באתר מאסטר מיט – אסאדו לבר מצווה

כתיבת תגובה